پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳

تعمیر یخچال وایت هاوس

در مورد برندهای لوازم خانگی صحبت می کنیم

تعمیر یخچال وایت هاوس

۲ بازديد

وایت هاوس یکی از معتبرترین برندهای یخچال است. تعمیر یخچال وایت هاوس با توجه به فناوری به کار رفته در آن نیازمند نیروهای متخصص است. نمایندگی
تعمیر یخچال وایت هاوس سالهاست که کلیه خدمات را با گارانتی رسمی به مشتریان ارائه می دهد. همچنین در نمایندگی ما از مجرب ترین و آموزش دیده ترین تکنسین ها برای خدمات رسانی به مشتریان بهره می برد. تعمیر یخچال فریزر وایت هاوس در محل امری تخصصی است و باید توسط تعمیرکار آموزش دیده عیب یابی شود که فقط در نمایندگی ما قابل انجام است. اگر دستگاه شما مشکل دارد و نیاز به تعمیر یخچال خود در منزل دارید، همین الان با نزدیکترین شعبه  تماس بگیرید. در اینجا مزایای خدمات تعمیرات یخچال وایت هاوس در محل آورده شده است:

  • بدون خروج یخچال از منزل، عیب یابی و تعمیر دستگاه انجام می شود.
  • هزینه تعمیر یخچال برای شما مقرون به صرفه تر خواهد بود.
  • تعمیرکار با رعایت نکات بهداشتی و اصول خدمات مشتری، یخچال وایت هاوس را در منزل شما عیب یابی و تعمیر می کند.

یخچال وایت هاوس از آن دسته لوازم خانگی نیست که در هر فروشگاه لوازم خانگی به راحتی بتوان پیدا و اورجینال آن را تهیه کرد. یخچال ساید بای ساید وایت هاوس اگرچه برندی آمریکایی است و با تکنولوژی این کشور تولید می شود اما بیشتر این دستگاه ها مونتاژ مکزیک هستند. سری دیگری نیز از یخچال های وایت هاوس نیز موجود است که مونتاژ کشور چین می باشند که در مقایسه با سایر مونتاژها، از کیفیت پایین تری برخوردارند.
به همین دلیل است که می گوییم تعمیرات وایت هاوس کاری تخصصی است؛ چرا که تعمیرکار باید دقیقا بداند یخچال وایت هاوسی که می خواهد تعمیر کند، مونتاژ کجاست و با تفاوت تکنولوژی آن ها به خوبی آشنا باشد. بارها مشاهده شده که مشتریان عزیز با مشاهده یک مشکل به ظاره ساده در یخچال، مثلا شنیدن صدای زیاد از فن، خود اقدام به عیب یابی کرده که نتیجه اش چیزی جز خسارت بیشتر به یخچال نبوده است.

اگر یک یخچال فریزر یا ساید بای ساید وایت هاوس خریده‌­اید، توصیه می‌­شود برای نصب از نمایندگی­‌ ساید بای ساید وایت هاوس کمک بگیرید. نصب و راه‌اندازی درست و اصولی باعث افزایش عمر یخچال فریزر می‌شود. مواردی مثل:

  • تراز بودن یخچال فریزر برای عملکرد کم صدا و عالی کمپرسور یخچال فریزر
  • اتصال آب لوله‌کشی به یخچال در برخی مدل‌ها

و بسیار مورد دیگر از جمله مواردی است که دانش و مهارت بالایی نیاز دارد. از این رو اکیدا پیشنهاد می‌کنیم که برای نصب لوازم خانگی از شرکت تعمیرات و نمایندگی مرکزی ما کمک بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.