یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

تعمیر یخچال جنرال الکتریک

در مورد برندهای لوازم خانگی صحبت می کنیم

تعمیر یخچال جنرال الکتریک

۳ بازديد

 نیاز به گفتن نیست که یکی از اصلی ترین لوازم خانه یخچال است و امروزه کمتر خانه ای یافت می شود که درآن از یخچال استفاده نشود. از آنجایی که یخچال از آن دسته از لوازم است که 24 ساعت شبانه روز باید کار کند و خاموش بودن آن برای مدتی، باعث خرابی مواد غذایی می شود، پس در تعمیر آن هر گونه تاخیر و تعللی مساوی با فاسد شدن کل مواد، خصوصا مواد درون فریزر است.
باید در نظر داشت که قطعات یخچال جنرال الکتریک، کمی کمیاب هستند و به همین دلیل تعمیرات یخچال اگر توسط متخصص انجام نشود، سوای از کیفیت تعمیر، امکان دارد بیش از حد معمول طول بکشد. پس تاکید می کنیم که تعمیرات یخچال ساید را حتما به نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک جنوب تهران بسپارید. استفاده از خدمات سرویس یخچال جنرال الکتریک و قابلیت تعمیر آن در محل، برای افرادی که ساکن تهران هستند امکان‌پذیر است. فرقی ندارد که در کدام یک از مناطق تهران ساکن هستید. در هر صورت می‌توانید از خدمات تعمیرگاه تخصصی یخچال جنرال الکتریک استفاده کنید. اما ممکن است شما ساکن شهرهای دیگر ایران باشید. در این صورت باز هم نباید نگران خراب ماندن یخچال خود باشید. استفاده از خدمات تعمیر یخچال جنرال الکتریک به صورت آنلاین و تلفنی نیز امکان‌پذیر است. در صورتی که تعمیرکار لازم بداند جهت تعمیر یخچال جنرال الکتریک باید برخی از قطعات آن تعویض گردد، نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک متعهد می شود از قطعات ارجینال و اصل برای این منظور استفاده کند چرا که قطعات تقلبی، عمر دستگاه را کم خواهد کرد. جهت اطمینان مشتریان، تمامی این قطعات دارای گارانتی هستند که اگر مجددا خراب شوند نمایندگی موظف به تعویض آن ها بدون دریافت هزینه خواهد بود. از مهمترین مشخصه های یک نمایندگی معتبر، خدمات ویژه ای است که به مشتریان ارائه می‌کند. این خدمات را میتوان به صورت زیر بیان کرد:

  • تعمیر یخچال جنرال الکتریک در محل
  • ارائه ضمانت نامه به مدت 180 روز
  • بکارگیری نیروهای متخصص
  • استفاده از قطعات اصل و درجه 1
  • انجام خدمات مشاوره رایگان
  • دارای شعب مختلف در سراسر نقاط تهران
  • تخفیف های ویژه
  • تعرفه های معقول و مناسب

ایرادات ساید بای ساید جنرال الکتریک

1- صفحه دیجیتال کار نمی کند.
2- صدای هشدار از یخچال می آید.
3- یخچال بو می دهد.
4- یخچال برفک می زند.
5- چراغ led کار نمی کند.
6- یخ ساز یخ نمیسازد.
7- یخها بو و مزه بدی دارند.
8- تیکه های یخ خیلی کوچک یا خیلی بزرگ هستند.
9- یخ ساز یخ را تخلیه نمی کند.
10- آب از یخساز چکه می کند.

در صورت خرابی ساید جنرال الکتریک تعمیر آن را با خیالی آسوده به تکنسین های مجموعه ما بسپارید،تکنسین های مجرب و آموزش دیده مجموعه برای تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک در کوتاه ترین زمان ممکن به محل اعزام شده و تعمیرات را با کیفیت بالا انجام خواهند داد.

همچنین اگر یخچال جنرال خود را به تازگی خریداری کرده اید می توانید برای تنظیم دما یخچال جنرال الکتریک با نمایندگی ما تماس گرفته تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.