یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

خرابی آب سرد کن جنرال الکتریک

در مورد برندهای لوازم خانگی صحبت می کنیم

خرابی آب سرد کن جنرال الکتریک

۵ بازديد
 خرابی آب سرد کن جنرال الکتریک شامل :

آبسردکن آب را خنک نمی کند

یکی از مشکلات آبسردکن گرم بودن آب درون قسمت خنک کننده است.هیچ چیز بدتر از این نیست که در ماه های گرم تابستان ، آب درون آبسردکن شما گرم و هم دمای محیط باشد. آیا شما واقعا این آب را می خورید؟ به یاد داشته باشید که یک ظرفیت خنک کننده در دستگاه آبسردکن وجود دارد. در داخل آبسردکن شما دو مخزن ذخیره وجود دارد یکی برای آب سرد و دیگری برای آب گرم ، اینکه چگونه آبسردکن آب را سرد می کند یک مکانیزم ساده دارد .در داخل مخازن آب ، محل ذخیره سازی آب وجود دارد  و البته این  بستگی به میزان مصرف شما دارد . به یاد داشته باشید که زمانی که شما و آن ۵۰ نفر دیگر در دفتر کارتان به طور میانگین ۵۰۰ میلی لیتر آب از آبسردکن برمی دارند، دستگاه شما برای بازیابی احتیاج به زمان دارد. به طور کلی آبسردکن ها می توانند به طور متوسط در حدود ۵/۴ لیتر آب را در یک ساعت خنک کنند.

وجود رایحه نامطبوع و جرم در آب

این مورد اغلب به تخلیه نشدن به‌موقع مخزن آبسردکن مربوط می‌شود. راکد ماندن آب در این مخزن به ایجاد کپک و قارچ و بوگرفتن آب درون آن منجر می‌شود.
این مورد با ایجاد مشکلاتی برای سلامتی همراه است و می‌تواند موجب مسمومیت یا بروز مشکلات روده‌ای شود. تجمع جرم نیز در طولانی مدت به سنگین و بدطعم شدن آب موجود در آبسردکن منجر شده و احتمال بروز سنگ‌های کلیوی را زیاد می‌کند. لازم است مخزن آبسردکن مرتبا تخلیه و تمیز شود.

فشار کم آب سرد یا گرم

زمانی که اقدام به فشار دادن اهرم می کنید، فشار آب گرم یا سرد خروجی کمتر از فشار معمولی است و احساس می کنید که چیزی مانع از آمدن تمام آب می شود. در این حالت احتمال رسوب گرفتن لوله های داخلی انتقال آب وجود دارد که برای رفع این مشکل حتما لوله ها را با سرکه و جوش شیرین تمیز کرده و از آب تصفیه شده استفاده کنید. 

اگر این مشکل برای آب داغ اتفاق افتاد، احتمال بالا بودن فشار آب وجود دارد که مانع از تخلیه کامل آن می شود بنابراین اجازه دهید تا آب کمی خنک شود سپس اقدام به برداشت کنید. 

مسدود شدن فیلترهای تصفیه آب به دلیل:

رسوب گرفتن و اشباع شدن فیلترهای تصفیه که برای جلوگیری از ان باید هر ۶ تا ۱۲ ماه یکبار آنها را عوض کرد. عدم تعویض منجر به خرابی شیرها و اجزای داخلی آبسردکن می شود.

شنیدن صدای بوق و روشن و خاموش شدن مداوم چراغ

اگر آبسردکن مدام بوق می دهد یا چراغ قرمز آن چشمک می زند، ممکن است نشان دهنده پایین بودن سطح آب مخزن باشد. برخی از آبسردکن ها دارای سنسوری هستند که میزان آب موجود در دستگاه را تعیین می کند. اگر سطح آب خیلی کم شود، دستگاه بوق می‌زند یا چراغ قرمز چشمک می‌زند. اطمینان حاصل کنید که مخزن به اندازه کافی پر است یا اینکه به شیر آب شهری وصل شده است. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.