پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

نمایندگی تعمیر پروفایل

در مورد برندهای لوازم خانگی صحبت می کنیم

نمایندگی تعمیر پروفایل

۴ بازديد
یخچال پروفایل یکی از زیرمجموعه های برند آمریکایی جنرال الکتریک است که شهرت جهانی دارد و در دنیا شناخته شده است. شرکت جنرال الکتریک در سال 1889 از ترکیب شرکت توماس ادیسون با دو کمپانی دیگر به وجود آمد و از آن زمان تا کنون از با کیفیت ترین محصولات کشور ایالات متحده می باشد.
همزمان با رشد بازار یخچال های آمریکایی در کشورهای دیگر، از جمله ایران، کمبود نمایندگی های تعمیر این یخچال ها و نیروی متخصص نصب، راه اندازی و تعمیر آن ها نیز از مشکلاتی بود که در رابطه با استفاده از این نوع یخچال های به وجود آمد. مسئله کمبود نیروی تخصصی برای تعمیر لوازم الکترونیکی مدرن و وارداتی به قدری جدی بود که بسیاری از مصرف کنندکان را بابت خرید و استفاده از آن ها، علی رغم کیفیت بالا، دچار تردید می کرد.
به همین دلیل در سال های اخیر تعداد بیشتری از شرکت های تخصصی تعمیر یخچال به آموزش تکنسین های حرفه ای تعمیر یخچال پرداخته اند. فعالیت این شرکت از طرفی نیز به رونق بازار یخچال های آمریکایی در کشور کمک کرده است؛ زیرا مصرف کنندگان دیگر به دلایلی مانند نبود خدمات پس از فروش و نمایندگی تعمیرات، بابت استفاده از محصولات خارجی نگران و مردد نیستند.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیر پروفایل  به شرح زیر می باشد:

  1. ابتدا با نزدیکترین شعبه نمایندگی تعمیرات پروفایل در تهران تماس بگیرید
  2. یا درخواست خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید
  3.  کد اشتراک و همچنین نام تعمیرکار را از طریق پیامک تحویل بگیرید.
  4. در کمتر از یک ساعت تعمیرکار لوازم خانگی پروفایل در منزل شما حاضر خواهد شد
  5. در انتها گارانتی و فاکتور شفاف هزینه ها را دریافت می کنید

در شهر تهران نمایندگان تعمیرات یخچال و فریزر پروفایل بسیار است و در بین این تعداد باید در نظر داشته باشید آن مجموعه شرایطی را دارا باشد که بتوان به آن اعتماد کرد در زیر به برخی از این ویژگی ها اشاره می نماییم:

  • اعزام نیروی متخصص
  • ضمانت قطعات
  • در دسترس بودن
  • امکان رزرو آنلاین و بر قراری تماس
  • رزومه و تجربه بالا در امور تعمیرات و خدمات فنی

چرا نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر پروفایل؟

  • اعزام کارشناسان و تعمیرکارانی با ۱۵ سال سابقه
  • خدمات رسانی ۲۴ ساعته و روزهای تعطیل
  • اولین نمایندگی معتبر پروفایل
  • انجام تعمیر یخچال شما در محل
  • داشتن شعبات و نمایندگی های متعدد در تهران
  • عیب یابی با اولین دید و رفع عیب
  • نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی

در زمان استفاده از خدمات نمایندگی رسمی پروفایل از اورجینال بودن قطعات درخواستی و تخصص فنی تعمیرکاران مرکز اطمینان داشته باشید تا بعد از پایان کار دچار مشکل تعمیرات مجدد نشوید. مراجعه به نمایندگی تعمیرات پروفایل به دلیل استفاده از نیروی متخصص به صورت مجزا در انواع لوازم خانگی و همچنین برخورداری از قطعات اورجینال به سود مصرف‌کننده بوده و باعث صرفه‌جویی در هزینه و زمان آنها می‌شود. هنگامی که شما برای رفع عیب‌یابی محصولات به نمایندگی پروفایل مراجعه می‌کنید با به کارگیری دو رکن اساسی بالا می‌توانید، تعمیرات لوازم خانگی معیوب را بدون محدودیت مکانی در محل مورد نظر خودتان و در سریعترین زمان ممکن و با ضمانت و گارانتی بلند مدت انجام دهید و در نهایت با قرارگرفتن در لیست مشتریان دائم نمایندگی پروفایل، از خدمات ویژه  بهره‌مند شوید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.