پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

واشر لباسشویی جنرال الکتریک

در مورد برندهای لوازم خانگی صحبت می کنیم

واشر لباسشویی جنرال الکتریک

۶ بازديد

یکی وسایلی که تقریبا در همه‌ی خانه‌ها استفاده می‌شود، ماشین لباسشویی می‌باشد که یک وسیله پر کاربرد و محبوب در بین سایر لوازم الکتریکی خانگی به شمار می‌آید، ماشین لباسشویی از قطعات و اجزای مختلفی ساخته شده است. یکی از اجزای بسیار مهم و در عین حال ساده بکار رفته در انواع ماشین لباسشویی جنرال، واشر لباسشویی جنرال الکتریک می‌باشد. از اصلی‌ترین علت‌های به کار بردن واشر در ماشین لباسشویی از بین بردن فضای خالی بین بدنه ماشین لباسشویی و دیگ شستشو می‌باشد. در این فضا یک پلاستیک نرم که به آن واشر یا لاستیک دور درب ماشین لباسشویی گفته می‌شود، تعبیه شده تا در هنگام انجام فرآیند شستشوی لباس‌ها توسط ماشین، هیچ گونه لرزش یا صدای اضافی وجود نداشته باشد و ماشین به صورت نرم و بی صدا کار کند.

انواع لاستیک دور درب ماشین لباسشویی

به صورت کلی سه نوع لاستیک وجود دارد که عبارت‌اند از:

  1. لاستیک دور درب ساده: روی اینگونه از لاستیک‌ها هیچ شیاری وجود ندارد و تعویض آنها نیز بسیار آسان است.
  2. لاستیک دور درب تک سوراخ: روی این لاستیک‌ها یک شیار برای گردش آب وجود دارد.
  3. لاستیک دور درب چراغ دار: از جدیدترین انواع لاستیک‌های دور درب، لاستیک‌های چراغ دار هستند و روی آنها دو شیار تعبیه شده است. (یکی برای گردش آب و دیگری برای لامپ ماشین لباسشویی)

علائم خرابی لاستیک یا واشر درب لباسشویی چیست؟

قبل از اقدام به تعویض لاستیک یا واشر درب ماشین لباسشویی ، از خراب بودن آن مطمئن شوید. چند نکته به شما کمک می کند که تشخیص دهید لاستیک درب تان نیاز به تعویض دارد یا خیر. لاستیک درب یا واشر، از خروج آب از وان لباسشویی به بیرون جلوگیری می کند. اگر هر یک از موارد زیر را تجربه کرده اید، زمان تعویض لاستیک یا واشر درب ماشین لباسشویی رسیده است.

  • نشتی آب
  • لکه روی لباس
  • بو دادن لباسشویی

نحوه تعمیر و تعویض واشر لباسشویی

  • مرحله اول تعویض واشر لباسشویی؛ جدا کردن واشر قدیمی
  • مرحله دوم تعویض واشر لباسشویی؛ نصب کردن واشر جدید

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.