پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳

علت اب دادن ساید جنرال الکتریک

در مورد برندهای لوازم خانگی صحبت می کنیم

علت اب دادن ساید جنرال الکتریک

۳ بازديد
نشت آب باعث خیس شدن محیط آشپزخانه شده و ممکن است باعث سوختگی اجزای یخچال و برق گرفتگی هم شود. پس لازمه که حتما عیب یابی و تعمیر آن را جدی بگیرید.

علت اب دادن ساید جنرال الکتریک 

 

  • اگر قسمت فاضلاب یخچال گرفته باشد، با مشکل جمع شدن آب در کف یخچال مواجه میشوید.
  • وقتیکه فاضلاب گرفتگی داشته باشد، بعد از عملیات دیفراست، برفک های آب شده راهی برای خروج ندارند.
  • در نتیجه در کف یخچال سرازیر میشوند.
  • زمانیکه بدنه یخچال عرق میکند؛ به دلیل جاذبه، این عرق ها به کف یخچال سرازیر میشوند و در نتیجه احساس نشتی آب میکنید.
  • دلیل دیگر جمع شدن آب در کف، مربوط به ریختن مایعات داخل یخچال می‌باشد.
  • توجه داشته باشید که یخچال های تک نوفراست، المنت دارند و اگر المنت خراب شده باشد، باعث آبریزی میشود.


لوله تخلیه یخچال دچار انسداد شده است

جمع شدن آب داخل یخچال غالبا به دلیل انسداد لوله تخلیه است. همه یخچال‌ فریزرهای بدون برفک، یک چرخه یخ‌زدایی دارند که یخ و برفکی که ممکن است روی سیم‌پیچ ‌های اواپراتور به وجود آیند را ذوب می‌کنند. آب ناشی از ذوب شدن این یخ‌ها به داخل یک ظرف یا سینی که زیر یخچال فریزر قرار دارد منتقل می‌شود. گاهی اوقات ممکن است گرفتگی لوله تخلیه آب یخچال با ذرات غذا، یخ یا کیسه‌های پلاستیکی باعث جمع شدن آب در یخچال شود.

اگر علت آب دادن یخچال گرفتگی لوله تخلیه است، به صورت زیر عمل کنید:

  1. ابتدا یخچال را خاموش کرده و از برق بکشید.
  2. سپس کشوهای یخچال را خارج کنید.
  3. لوله ناودان معمولا در زیر یخچال فریزر قرار دارد. پس از پیدا کردن لوله تخلیه مقداری جوش شیرین داخل آن بریزید تا مجرای آن باز شود.
  4. پس از آن دستگاه خود را روشن کنید.

صفحه اصلی یخچال جنرال الکتریک

گاهی اوقات صفحه اصلی باعث این مشکل می شود. اگر هنگام تلاش برای دریافت آب، نور یخچال کاهش یابد یا فن خاموش شود، صفحه اصلی معیوب است و نیاز به تعویض دارد.
صفحه اصلی را می توانید از  نمایندگی جنرال الکتریک خریداری کنید.

دریچه آب یخچال جنرال الکتریک

دریچه آب نیز می تواند این مشکل را ایجاد کند. در واقع اگر لوله یخ نزده باشد یا فیلتر متوقف نشده باشد، احتمالا مشکل در دریچه آب است. اما شما می توانید این امر را با حذف لوله بزرگ متصل شده به شیر آب و چک کردن اهرم برای دریافت آب بررسی کنید. اگر آب از دریچه خارج نشود، دریچه آب معیوب است و نیاز به تعویض دارد. دریچه های آب را نیز می توان از نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک خریداری کرد همچنین می توانید برای اطلاع از هزینه تعمیر برد ساید جنرال الکتریک با ما تماس بگیرید.

در صورت نشتی آب یخچال جنرال خود سریعا با نمایندگی مجاز تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک تماس بگیرید. مایندگی مجاز تعمیر ساید جنرال الکتریک با ارائه خدمات خود در به صورت ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت مشتریان محترم می باشد. تمامی قطعات مصرفی در هنگام تعمیرات ساید بای ساید جنرال الکتریک کاملا اصل بوده و تعمیرات توسط متخصصان مجاز جنرال الکتریک انجام می شود و مشکل لوازم خانگی به صورت قطعی برطرف می گردد.همچنین یکی از خدمات ویژه نمایندگی مجاز تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک، ارائه خدمات پس از فروش می باشد. بدین صورت که اگر تعمیر و تعویض قطعات ساید جنرال شما توسط نمایندگی ما صورت بگیرد؛ تعمیرکار مجموعه پس از اتمام کار خود، برگه ای تحت عنوان ضمانت یا گارانتی 6 ماهه به شما اهدا می کند تا در صورت خرابی مجدد دستگاهتان تعمیر ساید کاملا رایگان صورت بگیرد. توجه داشته باشید که اگر تاریخ گارانتی شما تمام شود، دیگر هزینه تعمیر ساید جنرال الکتریک رایگان نخواهد بود. اما جای نگرانی بابت هزینه تعمیرات نیست. نمایندگی تعمیرات ساید جنرال الکتریک برای رفاه حال مشتریان عزیز خود، کم ترین و مناسب ترین هزینه را طبق تعرفه اتحادیه از شما دریافت می کند. رضایت شما عزیزان اولویت مجموعه ماست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.