پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳

خدمات پس از فروش مابه

در مورد برندهای لوازم خانگی صحبت می کنیم

خدمات پس از فروش مابه

۴ بازديد

برند مابه سال ۱۹۴۶ در ابتدا با تولید مبلمان آشپزخانه در مکزیک فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون ۵۰ درصد بازار مکزیک را به خود اختصاص داده است. در سال ۱۹۵۰ به تولید یخچال‌فریزر و اجاق‌گاز پرداخت که تاکنون ادامه دارد. در سال ۱۹۶۰ در مکزیک در حوزه صادرات لوازم‌خانگی، به‌عنوان برند مطرح در سطح این کشور حائز رتبه شد. برای اینکه صادرات خود را در سطح جهانی عملی کند، دست به شراکت عظیم زد و همکاری خود را با شرکت مطرح جنرال الکتریک در بازار امریکا آغاز کرد. در اواخر دهه ۱۹۹۰ بخش وسیع و قابل‌توجهی از صادرات یخچال‌فریزر و اجاق‌گاز تولیدی در آمریکا را به خود اختصاص داد. کمپانی مابه در حال حاضر صادرات جهانی تولید یخچال‌فریزر و اجاق‌گاز را باکیفیت تضمینی و گارانتی کالا ارائه می‌کند. پس اگر دنبال یک برند مطرح و وسیع در سطح جهانی هستید و اصل مهم شما در خرید کالا، کیفیت تضمینی و قیمت منصفانه و مشتری محور می‌باشد. یا اگر می‌خواهید حتی درزمانی که کالای شما نیاز به تعمیر پیدا کرد از خدمات پس از فروش مابه  بهره‌مند گردید. نمایندگی رسمی مابه از مجموعه‌ای متخصص و متعهد و کارآمد تشکیل یافته است که آماده ارائه خدمات سرویس و تعمیرات یخچال مابه، در سراسر شهر تهران و حومه می‌باشد. 

نمایندگی به عنوان یکی از برترین مراکز تعمیرات و عیب یابی تخصصی انواع لوازم خانگی از جمله تعمیر یخچال ساید مابه در کشور شناخته می‌شود. این مرکز با بیش از 30 سال تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی خدمات فراوانی به مشتریان عزیز ارائه کرده است. تعمیرکاران مرکز از با تجربه ترین ها در کشور هستند و کیفیت خدمات آن ها در بالاترین سطح قرار دارد.

از جمله خدمات تعمیرگاه یخچال ساید مابه در تهران میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تعمیر ساید بای ساید مابه در خانه و محل
  2. ارائه ضمانت نامه 6 ماهه پس از تعمیرات یخچال ساید مابه
  3. بهترین کارشناسان و تعمیرکاران ساید بای ساید مابه
  4. تعرفه های مناسب
  5. پشتیبانی و مشاوره تخصصی به صورت تلفنی و آنلاین

تعمیرات ساید مابه MABE در خانه و محل

اگر جا به جایی یخچال ساید مابه تا تعمیرگاه برایتان امری دشوار و طاقت فرساست، میتوانید از خدمات تعمیر یخچال مابه در محل در نمایندگی گلدن سرویس ایران استفاده کنید. از مزایای استفاده از این خدمات میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه جویی در هزینه تعمیرات یخچال ساید بای ساید مابه
  • تعمیر سریع تر
  • عدم جا به جایی وسیله ای سنگین مانند یخچال ساید

ضمانت نامه 180 روزه پس از تعمیر یخچال ساید بای ساید مابه

در تعمیرگاه مرکزی ساید مابه به دلیل اهمیت افزایش سطح کیفی خدمات ارائه شده به مشتریان، کلیه خدمات با گارانتی 180 روزه به مشتریان ارائه می‌شود. چنانچه در طول این مدت 6 ماهه، ایرادی در یخچال ساید بای ساید مابه و در قسمت تعمیر شده بوجود آید، به صورت رایگان تعمیر میگردد.

تعمیرکاران با تجربه ساید بای ساید Mabe

مجموعه گلدن سرویس ایران به منظور بالابردن کیفیت خدمات خود، هر ساله با برگزاری دوره های حرفه ای تعمیر ساید بای ساید مابه برای تکنسین های خود، دانش فنی آن ها را در بالاترین سطح حفظ می‌کند.

نحوه ارائه خدمات 

با استفاده از فرم درخواست، اطلاعات مربوطه را ثبت کنید تا کارشناسان ما برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین تکنسین مرتبط با دستگاه و مشکل مربوطه با شما تماس گیرند. سپس تکنسین مربوطه به محل شما اعزام شده و پس از تعیین نوع تعمیر و قطعات تعویضی لازم و تعیین هزینه خدمات و قطعات نسبت به تعمیرات لوازم خانگی مابه شما اقدام می نماید.

دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.